lördag 8 augusti 2009

Trist = shopping

Ja alla som känner mig vet detta redan...
i dag är jag ju då VÄLDIGT ensammen, micke på galej Ewy med familj på semester och lite andra vänner på andra håll dom också borta, det har liksom känts som om det bara har vart jag som har varit hemma.. och då kändes hela livet liksom pyton...
-och hur råder en Angelika bot på detta då... jo jag och kidsen drog till stan köpte super lyxiga sängkläder ett nytt täcke till mig, och lite annat krafs... käkade ute på stan med barnen.. och gud vad allt kändes mycket bättre.. haha lite nojjig va?

nu har jag i alla fall bakat kladd kake muffins och blåbärs rutor tills i morrn, och ställt fram korgen så nu är vi redo för utflykt ...

men det finns ett problem...
micke är full just nu säkert och : skål och rap och skål... oj oj oj herre gud va full jag är... oj Jag ska ju till skärgården snart ... och så ragglar lilla micke in på sundsvägen 97 ... om detta inträffar och ni på nån dag möter micke på byn utklädd till en gås så vet ni att jag har vart jä*ligt förb...... .

men men han har lovat att ta det lungt , han ser framemot i morgon han också...

nåja det kanske är min tur att roa mig snart också , nån som ska hänga på ?

nu ska jag packa lite grejjer och sätta kameran i laddare.. vi hörs !!


Angelika



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar