måndag 17 augusti 2009

still sick...

ja jag har klarat dagen på alvedon, det är hemskt att vara förkyld . Men jag har hunnit med att möblera om i matsalen på skolan tack vare Marja lena´s hjälp...
Lilla C har haft sin första dag hos Eva för i höst, och det känns verkligen som om det är vardag nu .
I morgon tror jag att jag måste åka till stan Mormors man Bengt fyller 60 år på onsdag och syster min fyller 20 på fredag, så jag måste fixa presenter....
Dagarna går så himla fort ...

På tal om annat så är det ju dags snart, vinterkläder... suck samma varje år...
jag är ju en trogen polarn o pyret användare fast i år kanske jag ska köpa nåt annat , jeppe ska då i alla fall få nåt annat...
Jag har kollat på ett märke som heter Ticket to heaven , eller köra säkert och köpa helly hansen ....

nä måste nog surfa runt lite på nätet och kolla in vad det finns... tjing...

Angelika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar