tisdag 11 augusti 2009

hej hej

Ja jag lever... nu har jag varit två dagar på mitt jobb och det känns jätte bra..
Men jag måste berätta. I går hade vi oväder , ja ett riktigt oväder tror inte det har vart så här hemskt på många år ...
jag älskar när det är oväder, vi satt allihopa på bagarstuge bron och hade mysigt fast då jäklar brakade det lös ordentligt, barnen tog skydd inne i bagarstugan och jag vart till och med rädd när åskan slog ner det small som bara den, vi har fotat lite fast det var svårt, det haglade och regnade tills man inte ens såg marken här, och vi bor ju väldigt högt så vi fick verkligen känna på åskan ordentligt.. men men super mysigt var det i alla fall och jag är så glad att barnen inte alls är rädda för åskan, fast lite spak blev dom när den gick som värst, det blev vi nog alla..

Micke är ju med barnen i veckan, och i dag har jeppe varit med farfar och jobbat hela dan , han är så söt stor killen våran..
Lilla C har vart till haparanda med Micke och hämtat en buss..

Nu väntar jag på att min kära vän Ewy ska komma hem så jag får fara och se vad hon har fyndat på Ikea.. =)

Nä nu ska jag passa på att dammsuga lite här hemma, nu kommer det ju inte att damma lika mycket när det regnar..

kram på er ! '

Angelika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar