tisdag 18 augusti 2009

Pust

Ja pust.... vi kunde inte ha valt en sämre dag att åka till stan på, lilla C har vart sååå grinig och det finns inget värre.
Fast vi hittade det vi skulle ha och det var det viktigaste...
Jeppe köpte faktiskt en höst jacka från Helly Hansen riktigt snygg. och hoppas bara att han använder den i skolan...
ja lill jeppe har redan lyckats charma fröknarna dom tycker att han är såå snygg.. lite stolt man blir som mamma, och han är ju snygg !!
men det blir en himla skilnad på barnen bara dom börjar på skolan , helt skumt hur det kan vara så... bara över en natt..

Annars har det vart en bra dag, va har serverat första lunchen i matsalen, mysigt värre. och jag har då premiär kokat i mitt stora kök.

I morgon så är det ju då jobb och sen 60 års kalas hos bengt.. -ja på tal om det.. vi köpte ju present åt honom i dag och jag ville köpa fiskedrag för 200 för han gillar att fiska , men nej nej vi skulle köpa nå ring mutter tjosan sån snurrar fast dom står still skaft, för 700 kr suck...Micke är så lik staffan i det tillfället.. skit i vad det kostar bara det är nå "rejält" som är "bra att ha"

systra har ju också fått present fast det ska jag inte tala om här för hon kan vara här å snoka... haha eller hur sys ?

nä nu ska jag ta en macka och vänta på min sambo som är på nå pådrag hos skrotnissarna..

puss

Angelika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar