måndag 3 augusti 2009

Min nya blogg...

Ja det är väl så i bland, man lessnar på saker.. jag lessnade på min gamla blogg, nu ska jag i stället ha denna blogg sida.

Men hallå !! vilken sommar vi har jag kan inte sluta förundras över den , helt otroligt vilket väder ..
Och va skoj vi har haft , en sån sommar som detta har varit , vi har semestrat med goda vänner haft sena sommar kvällar i mysiga stugor, haft en så underbar tid helt enkelt..
Och jag måste bara säga att jag och min kära sambo har haft det underbart tillsammans, för vi har haft en vecka på tumanhand bara vi två..

Och nu är det bara en vecka kvar så börjar jag mitt nya jobb, det känns jätte spännande. och jeppe börjar ju skolan, gud va mycket som händer..

Nu måste jag i alla fall masa mig ut på gården och fixa lite, hoppas ni alla njuter av sommaren presis som jag ...

Angelika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar