tisdag 25 augusti 2009

shit pommfritt

Ja hur kan dagarna gå så himla fort? tiden bara flyger fram..
I går hade vi i alla fall invigning av kvarnå skolan, vi började kl 7.00 och jag kom hemm 20.00 men gud va skoj vi hade , och så himla roligt att träffa alla föräldrar till barnen.. vi bjöd på grillade hamburgare och en MASSA tårta..

sen när man väl kom hem så var det allt bestyr som ska göras här hemma....

I dag så har det vart lugnare, jeppe har gått hem från skolan med en kompis redan kl 13.00 så han har haft så skojsigt där, tänk va stor han är !!
I morgon så hade jag och jeppe tänkt åka till stan när jag jobbat klart, men då ringde min chef i kväll och sa att vi ska pa p-möte så vi får åka och shoppa på torsdag i stället..
Farfar fyller ju år på fredag så jeppe vill ju köpa nåt åt honom , och morfar fyller år nästa helg, och så ska vi på dop .. ja hahaha herre gud va vi ska hinna med...

I helgen ska jag och kidsen i alla fall fara och bada det har jag lovat =) ...

nä om man skulle ha haft den där "vatten" oboyen som vi glömt i bussen, så hade man kunna mysa med en sån i soffan i väntan på att honey ska komma hem... han håller på med nåt tjafs ...

gonatt på er

/Angelika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar