söndag 23 augusti 2009

livet är härligt ...

Vilken positiv anda jag har va ? vill i gentligen bara gråta , jag har nu fått urinvägs infektion och är FORTFARANDE förkyld... kan jag inte bara få bli frisk..

vi har trots min dåliga form haft en underbar helg, på fredag åkte vi ju till Boden vi passade på att hälsa på Micke och Jossan och Charlott och Jörgen hann vi också med en snabbis.. sen så på lördag så var det ju tävling ( och jag blev sjuk) Tävlingen gick bra..
Sen så åkte vi till Sörbyn, och herre jesus va mysigt det var där , jag har aldrigt vart där..
Vi grillade och åt mat och mös vid elden hela kvällen lång... Malin kom upp dit och hade trevligt med oss.. kidsen härjade på i vanlig ordning... haha..
Vi fick oss ett väldigt gott skratt när det kom några överförfriskade människor och skulle bada, en kvinna stod där med brösten i vädret och messade på om att man skulle inte skämmas vem har INTE sett bröst förut.. hahahahahahaha gud va vi skrattade...

så i dag när vi kom hem så insåg jag att det behövdes städas här... så jag har städat och i sanningens namn så är jag inte klar, skulle behöva avsluta städet ganska snart , men jag blev sååå less =)

nä usch och fy , städa nu angelika din lilla lat maja......

Angelika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar