söndag 30 augusti 2009

flitig som få

ja jag känner mig sååå duktig .. i dag har jag bakat en massa matbröd och sockerkakor i olika former. sen har jag fixat Tacos till middag.. mums..
och så har jag fixat barnvakt tills i morgon så jag kan åka och jobba, för lilla C är fortfarande sjuk.
nu hade jag faktiskt tänkt åka till Ewy , jag vill ha lite egen tid känner jag, i bland behöver man det. Fast min älskade är inte inne ännu... det har hänt en liten olycka här hemma, stendelen på våran ladugård hade rasat i går så dom håller på att fixa det ,, det var tur att vi inte hade några djur där för då hade dom kunnat promenera ut hur lätt som helst för hålet där stenarna rasat är typ 2,5 meter brett..

nä nu ska jag diska och sen åker jag till min kära vän en sväng...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar