lördag 29 augusti 2009

regn helg

Ja det verkar som om regnet har hakat upp sig, ni vet som när en knapp fastnar inne... usch.. och min lilla lilla C prins är sjuk, i natt hade han 39,6 och i går kväll samma min lilla stackare ... nu sitter han nerbäddad i soffan och ser på tv....
och jag känner mig trist, jag tycker vi bara springer om varandra här hemma, jag somnar tidigt micke sitter uppe , hans väckare ringer och jaa på veckorna så är det jag som stiger upp och far innan nån annan ens vaknat...
Men det är ju lite så, och inte är det kanske så hemskt som det låter , men just i dag tycker jag att det är extra hemskt... för jag har just en sån dag...
I går var jag kidsen och min mamma till stan, shoppade som bara den... rensade mina barns garderob , och det är för mig väldigt ångest laddat, skulle kunna gråta hela tiden , jag ser liksom barnen framför mig i de kläder som jag helt kallt rensar bort och ger till rädda barnen.. jag kan inte hjälpa det , usch..

nä nu ska jag sluta gnälla och börja min dag ordentligt... honey är i kalix så jag ska städa lite...

// Angelika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar