tisdag 3 november 2009

ja jag lever faktiskt...

Ja det har varit en ganska dålig fart på denna blogg under en lååång tid... det finns en enkel förklaring... jo dom som helatiden stör sig och blattrar om det jag skriver, jag gillar att folk läser det jag skriver och att somliga tillochmed tycker att det är en smula intressant eller skoj... men sen finns det dom som sitter och lus läser och söker efter minsta lilla grej som möjligtvis skulle gå att förvränga till nånting hemskt...

ja för att jag inte skulle ha nåt att skriva om det inträffar då inte... '

Ja vad har vi då pysslat med , jaaa allt mellan himmel och jord.. och jaaaa det där med jord ... suck vet ni vi har inte sått in gräsmattan så jag hoppas att vintern blir sååå lång för när väl våren är här ... då gråter jag ... fy fan va lerigt det kommer att vara... nåja vi överlever väl det ...
annars så är jag sååå nöjd , vi har på allvar börjat rita på utbyggnaden och det blir såå bra, jag är jätte nöjd.. stort och fint...

Det har faktiskt hänt lite hemska saker också , våran kära underbara Diva finns inte längre här hemma, hon har fått somna in en tidig morgon i slutet av september... usch va hemskt det var hur jag grät som värsta lipsillen... men hon har betytt så otroligt mycket för mig, och jag vill inte ha nån ny hund för ingen kan vara så underbar som Diva...

Nu ska jag däremot tända lite ljus och sen kommer Ewy förbi , hon har presis vart och vaccinerat sig mot SVINET haha...

och i kväll är det ........ husfruarna.... nä nu ska väntar ljusen...

kjam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar